بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اتفاق جمعی از مدیران ستادی به صورت سرزده روند ارایه خدمات درمانی در شهرستان آستارا را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.
دکتر نورصالحی در جمع مدیران و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا گفت:یکی از مشکلات موجود در بیمارستان آستارا مربوط به تامین تجهیزات مورد نیاز می باشد که این مشکل بصورت کلی است و در سطح وزارت هم این مشکلات موجود است ولی با اقدامات مشترکی که با معاونت غذا و دارو جهت تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان در دست اقدام می باشد بزودی شاهد مرتفع شدن این مشکل خواهیم بود.معاون درمان در خصوص تعرفه های خدمات درمانی دریافت شده از بیماران بیان داشت مسئولیت تعرفه ها و سند های مالی پرونده بیماران با رئیس بیمارستان (مسئول فنی) می باشد و باید نظارت مستمر بر پرونده های بیماران داشته باشد و مهر رسیدگی مسئول فنی بیمارستان در اسناد مالی درج گردد.تا اسناد با دقت بیشتری بررسی شده و حقی از گیرندگان خدمت ضایع نشود.
دکتر نورصالحی گفت: نظارت دقیق بر نحوه ارایه خدمات سلامت به مراجعین توسط مدیران باعث تغییرات مثبت و چشمگیری در روند ارایه خدمات درمانی خواهد شد و به دنبال آن رضایتمندی مراجعین نیز افزایش می یابد لذا ریاست بیمارستان و مدیران موظفند نظارت دقیقی بر شیفت های کاری نیروها از قبیل ساعت ورود و خروج پزشکان،ویزیت به موقع بیماران و ...انجام دهند و امید است با پیگیری های مستمر و نظارت دقیق در ماه های آینده شاهد ارتقاء بیش از پیش سطح خدمات درمانی ارائه شده و رضایتمندی هرچه بیشتر بیماران باشیم.
درخاتمه سرپرست شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا به بیان مشکلات و چالش های موجود در شهرستان پرداخت و سپس مسئولین ادارات معاونت درمان به ارایه گزارش از بازدید های صورت گرفته در هر حوزه از این شهرستان ،مشکلات رویت شده در بازدید ها و بیان راهکار موجود پرداختند.
نظر دهید